Rejestr skarg i wniosków
Centralny rejestr skarg i wniosków prowadzony jest zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5 poz. 46)
Rejestr zawiera następujące dane:
1. Lp.
2. Data wpływu
3. Imię i nazwisko zainteresowanego, Nazwa instytucji, redakcji itp.
4. Adres zainteresowanego, instytucji, redakcji itp.
5. Przedmiot skargi, zażalenia
6. Data zlecenia załatwienia
7. Komu zlecono załatwienie (do kogo skargę skierowano)
8. Termin załatwienia
9. Data wpływu po załatwieniu
10. Sposób załatwienia
11. Data wysłania zawiadomienia
12. Kogo zawiadomiono
13. Uwagi
Rejestr prowadzi Sekcja Kadr i Szkolenia, pok. 13, tel. 85 740-85-84
Z uwagi na fakt, iż centralny rejestr skarg i wniosków stanowi zbiór danych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), dane zawarte w ww. rejestrze nie podlegają udostępnieniu.