2018-02-15
Rejestr spraw sądowych
Rejestr spraw sądowych zawiera rejestr spraw sądowych cywilnych, gospodarczych i przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym.
Rejestr zawiera następujące dane:
- liczbę porządkową,
- datę wpływu lub wystąpienia z pozwem,
- sygnaturę akt sądowych,
- oznaczenie stron,
- przedmiot sprawy,
- data i treść orzeczenia I instancji,
- data wpływu lub złożenia apelacji,
- treść orzeczenia II instancji,
- uwagi.
Rejestr prowadzony jest przez Samodzielne Stanowiska Radców Prawnych w formie papierowej, pokój nr 5. Tel. 85 740 85 81
Informacje zawarte w rejestrze udostępniane są na wniosek zainteresowanego, stosownie do zasad określonych przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112 poz. 1198 z późn.zm.).