DRUKUJ
2017-06-21

Rejestr upoważnień i pełnomocnictw

Rejestr upoważnień i pełnomocnictw prowadzony jest zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071)

Rejestr zawiera następujące dane:

1.        Lp.

2.        Imię i nazwisko

3.        Stanowisko

4.        Komórka organizacyjna

5.        Numer upoważnienia

6.        Termin ważności

7.        Data wydania

8.        Podpis

 

Rejestr prowadzi Sekcja Kadr i Szkolenia, pok. 13, tel. 85 740-85-84

 

Informacje zawarte w rejestrze udostępniane są w formie papierowej na wniosek zainteresowanego, stosownie do zasad określonych przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)